1. Reklamacje POCZTEX
Poniżej znajdują się informacje dotyczące reklamacji przesyłki nadanej za pomocą POCZTEX zaczerpnięte ze strony internetowej Poczty Polskiej.
Reklamację możesz złożyć w najbardziej dogodny dla siebie sposób:
- poprzez wypełnienie formularza on-line (wymaga dodania załącznika)
- telefonicznie za pośrednictwem Contact Center
- z telefonów stacjonarnych 801 333 444 (opłata jak za połączenie lokalne),
- z telefonu komórkowego i z zagranicy (+48) 43-842-06-00 (opłata wg cennika operatora);
- poprzez wypełnienie druku formularza dostępnego w każdej placówce pocztowej lub do pobrania poniżej
- dla przesyłek pocztowych w obrocie krajowym: pobierz
- dla przesyłek pocztowych w obrocie zagranicznym: pobierz
i odesłanie na adres uslugi.pocztowe@poczta-polska.pl
2. Reklamacje TNT
Poniżej znajdują się innformacje dotyczące reklamacji przesyłki nadanej za pomocą TNT zaczerpnięte ze strony internetowej TNT.
Uprzejmie prosimy o zgłoszenie zaistniałych nieprawidłowości poprzez wypełnienie krótkiego formularza online, który umożliwi nam dokładne sprawdzenie danych dotyczących usługi lub faktury, a nastęnie podjęcie stosownych działań w celu wyjaśnienia reklamacji.
ZGŁOŚ REKLAMACJĘ ONLINE
Dokonamy wszelkich starań, aby zaistniały problem nie powtórzył się w przyszłości.
Reklamacje dotyczące usług rozwiązywane są pod numerem 801 31 00 00 przez 24h/7.
Reklamacje faktur można zgłaszać pod numerem tel. (22) 771 71 48 lub poprzez kontakt mailowy na adres: reklamacje.faktur@tnt.com
Przed uzyskaniem połączenia prosimy o przygotowanie numeru faktury, numeru klienta oraz numeru listu przewozowego.
W przypadku reklamacji przesyłanej drogą mailową prosimy o podanie opisu powodu reklamacji.